הונדה אינטגרה NC700/750D

מחיר: 72,900 שנתונים: מ-2012 (הפסקת יבוא ב-2014-15) דגם 750 מ-2016

ראשי|Portfolio|הונדה אינטגרה NC700/750D
הונדה אינטגרה NC700/750D 2017-06-20T08:50:05+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 745 סמ"ק, 2 צילינדרים מקבילים, 8 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל (670 סמ"ק עד 2016)
  • תמסורת: אוטומטית – 6 הילוכים בתפעול רובוטי כפול מצמדים (DCT), עם אפשרות לתפעול ידני ובחירת מצבים
  • הספק: 55 כ"ס (52 כ"ס לדגם ה-700 עד 2016)
  • משקל: 238 ק"ג
  • גלגלים: קדמי – "17, אחורי – "17
  • בלמים: קדמי – דיסק יחיד, אחורי – דיסק, מערכת בלימה משולבת, ABS
  • מיכל דלק: 14.1 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 21.2 ק"מ/ליטר (דגם 700)
  • מהירות מרבית מדודה: 175 קמ"ש (דגם 700)
  • אבזור: תא אחסון קטן תחת המושב, לא מכיל קסדה כלשהי, פתיחת מושב עם המפתח מהדופן (700)

בקצרה

הצלע הקטנועית של סדרת ה'ניו קונספט' של הונדה. בסדרה שני אופנועים וקטנוע שבנויים על פלטפורמה משותפת, וזהים כמעט בכל למעט הצורה החיצונית. האינטגרה הוא בן כלאיים של קטנוע ואופנוע, כשחויית הרכיבה היא קטנועית במהותה, אבל עם יתרונות אופנועיים של יציבות והתנהגות כביש. החסרונות מגיעים גם הם מאותה גזרה – עם מקום אחסון מזערי תחת המושב, ועם סרבול מסוים בהתנהלות עירונית בהשוואה לקטנועים מקבילים.
חויית הרכיבה מיוחדת ושונה בגלל מנוע שמוציא את עיקר הכוח בסל"ד נמוך, בגלל תיבת ההילוכים החדשנית והיעילה, ובגלל המבנה האופנועי שארוזה בו חבילה קטנועית. הביצועים מצוינים יחסית לקטגוריה, הנוחות טובה לרוכב וקצת פחות מאחור, פינוקים כמעט ואין, אבל יש חסכוניות בצריכת הדלק ובמרווח הטיפולים הגדול שעומד על כל 12 אלף ק"מ.
ב-2014 הוצג דגם משופר NC750D, שהגיע אלינו רק ב-2016.
ההספק עלה ל-55 כ"ס, פנסי לד מלפנים ומאחור, מתלי SHOWA חדשים, לוח מחוונים חדש, שיפורים בתיבת ההילוכים ו-3 מצבי 'ספורט', אגזוז חדש עם סאונד משופר, שינויי עיצוב קלים ועמידה בתקנות זיהום ורעש יורו-4

מצב השוק

ב-2014 הופסק היבוא עקב מחלוקת בין היבואן למשרד התחבורה בדבר ההגדרה של האינטגרה כקטנוע, הגדרה ששינוי שלה ל'אופנוע' משמעותו עליה במחיר. ב-2015 שונו התקנות ובמקביל יושבה המחלוקת, ומאנשי היבואן נמסר שהיבוא יחודש ב-2016. דגם ה-750 שיגיע לא מוכר לנו וייבחן ברגע שיתאפשר.
התמחור כחדש לא יקר יחסית למקובל בקטגוריה, אבל האינטגרה הייחודי קסם יותר לאניני טעם ופחות לקהל הרחב. כלים מעטים יחסית נמכרו, והיצע המשומשים קטן מאוד. האינטגרה הוא כלי ייחודי בשוק קטן, אין ביקוש היסטרי ומכירה יכולה לארוך זמן רב, אבל גם לרוכש אין אלטרנטיבות רבות, לכן השוק יציב והמחיר תלוי בעיקר ברמת הלחץ של הצדדים ובמספר הכלים המוצעים למכירה באותו זמן.
האינטגרה איכותי ומפגין אמינות, והרוב המוחלט של הקטנועים מטופל באדיקות ולא נקרע, בהתאם לאופי הלקוחות.

בעד ונגד

בעד: סולידי, איכותי וביצועיסט, מיוחד במינו, חסכוני בדלק וטיפולים
נגד: תא מטען סמלי, אין פינוקי 'מנהלים', שוק קטן, צידוד כידון מגביל מעט בהשתחלות בפקקים

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה