Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, פיאג'ו 'לידר', 2 שסתומים, קרבורטור, קירור אויר
- הספק: 10.5 כ"ס
- משקל: 112 ק"ג (יבש)
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 7.2 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-100 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה נכנסת תחת המושב, תא כפפות מלפנים, וו תלייה, מדרס שטוח קטן
בקצרה
קטנוע עירוני קטן ובסיסי שהגיע מהמפעל הסיני של פיאג'ו, ויועד להיות קטנוע גלובלי במחיר זול יחסית. אצלנו הוא תומחר בזמנו בכ-15 אלף שקל, ולא הצליח לפרוץ את מחסום השמרנות של הלקוח הישראלי שהעדיף לשלם מעט פחות על קטנוע טייוואני מוכר כמו קימקו מובי או סאן יאנג VS.
האיכות טובה ולמעט המחיר אין משמעות אחרת לייצור בסין. התנהגות הכביש טובה, המנוע חזק יחסית, אמין, ומוכר מעוד דגמים של קונצרן פיאג'ו.
ב-2012 הופסק היבוא לארץ עקב הביקוש הנמוך. בחו"ל קיים דגם משודרג מכנית ועיצובית של הפליי, עם מנוע שלושת השסתומים החסכוני והמתקדם שנמצא גם בווספה LX, אבל אלינו הוא לא מגיע.
ב-2013 יובא מאותו מפעל סיני הטייפון 125, עם אותו מנוע ובמחיר דומה, בנסיון לרכב על המוניטין של הטייפון 50 המיתולוגי, אבל גם נסיון זה לא צלח
מצב השוק
חלש עד בלתי קיים. היצע וביקוש אפסיים
בעד ונגד
בעד: קטנוע עירוני קטן וקליל עם מכניקה מוכרת ואמינה
נגד: נדיר עד לא קיים
השאר תגובה