Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 101 סמ"ק, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור אויר
- הספק: 7.8 כ"ס
- משקל: 89 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "10, אחורי – "10
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 4.8 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-90 קמ"ש
- אבזור: קסדה מלאה קטנה נכנסת בלחץ תחת המושב, פתיחת מושב מהסוויץ', תאורה צבעונית ומתחלפת ללוח המחוונים, מדרס שטוח, וו תלייה
בקצרה
קטנוע עירוני קטנטן וחמוד בעיצוב רטרו. המיו נמכר אצלנו כבר עשר שנים ברציפות וללא שינוי למעט סכמות צביעה שונות. מתאים מאוד לרוכבים ורוכבות קטני גוף ו/או מתחילים, והוא פופולרי בבתי הספר לרכיבה מהסיבות האלה. המנוע בנפח 100 סמ"ק חלש יחסית לקטגוריית ה-125, אבל המשקל הקליל שלו מפצה על כך ובמרחב העירוני הוא זריז מאוד, ומתמרן בקלילות גם בתנועה הצפופה ביותר. הערך המוסף העיקרי שלו הוא העיצוב המשובב והאופנתי, שלא נס ליחו עם השנים.
מצב השוק
סחירות סבירה עד טובה. בגלל ההצהרה האופנתית שלו המיו ייחודי ומבוקש, ולמרות שיש לו מתחרה שנראה כמעט בול כמוהו – קימקו סנטו, המיו כבר הפך למותג, והסנטו לא הצליח לערער את ההגמוניה שלו.
האמינות טובה, החלפים זולים וזמינים, ומיו שמור ומטופל ייסחר קרוב למחיר המחירון. יש בשוק הרבה קטנועי מיו ששימשו בתי ספר לרכיבה, ומחירם נחתך בכחמישים אחוזים ממחיר המחירון.
בעד ונגד
בעד: זריז בעיר, אופנתי, אמין וסחיר
נגד: יקר יחסית, מהירות מרבית נמוכה מגבילה אותו למרחב העירוני, מתיישן
השאר תגובה