Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 4 שסתומים, הזרקת דלק, קירור נוזל
- הספק: 14.9 כ"ס
- משקל: 142 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "12, אחורי – "12
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – דיסק
- מיכל דלק: 8.8 ליטר
- צריכת דלק מדודה: 25 ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית מדודה: 120 קמ"ש (105)
- אבזור: תא מטען תחת המושב לא מכיל קסדה, פתיחת מושב חשמלית, שקע טעינה, וו תלייה, שעון זמן, מד מרחק מתאפס
בקצרה
קטנוע עירוני מעוצב בסגנון רטרו, עם מנוע חזק וזריז. ביצועים מצויינים והתנהגות כביש טובה מאוד. מרגיש איכותי ומוצק. פחות פרקטי מקטנועים מקבילים בגלל תא מטען קטן תחת המושב שאינו מכיל קסדה. סבל מעוצב ניתן לרכישה בנפרד, וגם ארגז בעיצוב תואם. העיצוב הוא כמעט אחד לאחד וספה, אבל המבנה מתחת לפלסטיקה הוא שלדת צינורות כמו קטנוע רגיל. מתלה קדמי מיושן מסוג זרוע עוקבת כמו בווספות, עושה עבודה מצויינת כל עוד הוא לא נדרש לתקל מהמורות גדולות במיוחד. העיצוב מגיע מהווספה, המנוע מ-PGO הטייוואנית, אבל התוצאה מוצלחת במיוחד. קטנוע עירוני סטייליסטי עם יכולת בינעירונית טובה יחסית לקטגוריה.
מצב השוק
מחיר יקר כחדש ממצב אותו בין ה-125ים היקרים, וקרוב מאוד לווספה המקורית ממנה נלקח העיצוב. השיווק מצד היבואן כמעט ולא קיים, וכך גם הנוכחות של קטנועי TGB על הכביש.
בעד ונגד
בעד: קטנוע מוצלח מאוד עם עיצוב רטרו נהדר
נגד: מחיר יקר, מותג חלש
השאר תגובה