Project Description
נתונים טכניים
- מנוע: 125 סמ"ק, 2 שסתומים, קרבורטור, קירור אויר
- הספק: 10.2 כ"ס (לפי נתוני היצרן, כנראה 8.5 כ"ס בפועל)
- משקל: 118 ק"ג
- גלגלים: קדמי – "10, אחורי – "10
- בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
- מיכל דלק: 5.5 ליטר
- צריכת דלק מדודה: – – – ק"מ/ליטר
- מהירות מרבית: כ-90 קמ"ש
- אבזור: מדרס שטוח ענק, תא קדמי פתוח, מושב אחורי מתרומם ומתחתיו משטח הטענה גדול
בקצרה
קטנוע ייעודי לעבודת משלוחים ונשיאת מטענים. המכניקה פשוטה ובסיסית עם אותה יחידת הנעה שמשמשת עוד דגמים של סאן יאנג ויצרנים אחרים. בארץ נקרא "דיוק קומביז" בכדי למתג אותו כממשיך דרכו של הדיוק המיתולוגי, ולהשרות אליו את מוניטין האמינות של הדיוק. בחו"ל הוא נקרא פשוט קומביז. הייעוד שלו בארץ היה לנגוס בפלח השוק של הקימקו מובי ששולט בשוק קטנועי העבודה, אבל כמות המכירות קטנה ועומדת על כמאה כלים בשנה. הקומביז אינו מופיע באתר היבואן, ומשווק כנראה ישירות לחברות משלוחים ומסעדות, במקביל לקטנוע עבודה נוסף של סאן יאנג – ה-Xפרו שמבוסס על האורביט
מצב השוק
השוק של הקומביז ממוקד עבודה, ובתור קטנוע 'אזרחי' אין לו מה להציע. בלוחות המשומשים יש היצע של קטנועים בודדים
בעד ונגד
בעד: כושר נשיאה, פשטות ואמינות
נגד: השוק אמר את דברו
השאר תגובה