יוסאנג ביבר 125

מחיר: 10,900 שנתונים: 2008 – 2009, ומ- 2013

ראשי|Portfolio|יוסאנג ביבר 125
יוסאנג ביבר 125 2017-06-20T08:50:09+00:00

Project Description

נתונים טכניים

  • מנוע: 125 סמ"ק, קרבורטור, קירור אויר
  • הספק: 8 כ"ס
  • משקל: 106 ק"ג (יבש)
  • גלגלים: קדמי – "10, אחורי – "10
  • בלמים: קדמי – דיסק, אחורי – תוף
  • מיכל דלק: 6.8 ליטר
  • צריכת דלק מדודה: 32.8 ק"מ/ליטר
  • מהירות מרבית מדודה: כ-90 קמ"ש
  • אבזור: תא מטען קטן תחת המושב, לא מכיל קסדה מלאה, פתיחת מושב חשמלית וגם עם מפתח, מדרס שטוח רחב, רגלית התנעה לגיבוי, מאותתי חירום

בקצרה

קטנוע עירוני קטן ובסיסי של יוסאנג, עם יחידת הנעה מוכרת וותיקה שמגיעה מסאן יאנג. הביבר מזכיר מאוד את הדיוק של סאן יאנג שנמכר אצלנו באלפים עד שקימקו מובי תפס את מקומו, ואפשר לראות עדיין בעיצוב החיצוני את המקור המשותף לכל הקטנועים האלה שהגיע מהונדה ליד של שנות ה80-90.
לביבר אין תכונות מבריקות במיוחד, אבל גם אין לו פאולים בולטים. הבלם האחורי עשה רושם חלוש ואנמי, אבל במבחן הבלימות מול שאר הקטנועים הוא לא גילה נחיתות. הוא מתאים מאוד לנמוכי קומה, אבל לא צפוף מדי גם לרוכבים בגודל מלא, והחבילה שהוא מספק ידידותית מאוד למשתמש.

ב-2015 דגם עם שדרוגי עיצוב קטנים.

מצב השוק

קטנוע עירוני קטן, בסיסי, פשוט, אמין וזול, שהיה אמור להימכר בכמויות, אבל המותג לא מוכר והלקוח השמרן חושש מכך. היבואן קטן ולא משקיע בשיווק מסיבי, כך שהנוכחות של הביבר בשוק מזערית עם היצע כמעט אפסי של משומשים.
אופציה מצויינת וזולה בתור קטנוע עירוני. התחזוקה זולה וחלקי החילוף משותפים להרבה דגמים מוכרים ונמצאים בשפע.

בעד ונגד

בעד: חבילה בסיסית, פשוטה, זולה, אמינה ומוצלחת
נגד: מותג בעייתי בתפיסת הלקוח הישראלי

תמונות נוספות

Share

השאר תגובה