לפני זמן לא רב הוצג האיקסמקס 300 החדש שהטיל צל כבד על דגם ה-400 הוותיק. הספק המנוע של דגם ה-300 קרוב לזה של ה-400 (28 ו-32 כ"ס בהתאמה) והמפרט הטכני מתקדם יותר משמעותית. אם היה לנו רושם שה-400 כבר מיותר הרי שבימאהה אירופה חשבו אחרת.
השבוע הוצג האיקסמקס 400 החדש, שמעבר למתיחת פנים שמיישרת קו עם העיצוב של האיקסמקס 300, זכה גם לשיפורים מהותיים שרובם נמצאים בחלק הקדמי. מאחור נשארה יחידת ההנעה הוותיקה שהניעה במקור את המג'סטי 400 עם התאמות מתבקשות לתקן יורו-4. יחד עם יחידת ההנעה נשארו בעינם גלגל ה-"13 האחורי ("14 ב-300) והאגזוז הענקי והבלתי פרופורציונלי – שניהם ירושה מאותו מג'סטי ותיק.
האיקסמקס 400 מיישר קו עם דגם ה-300 ומקבל מלפנים מזלג 'אופנועי' כפול משולשים ופנסי לד. ABS קיים כסטנדרט ונוספו מערכת בקרת אחיזה, מפתח חכם אלחוטי (KeyLess) ובלם חנייה. המשקל ירד בכ-5 ק"ג לעומת הדגם היוצא, והמושב גבה מעט לטובת הגדלת תא המטען שמכיל שתי קסדות מלאות עם עוד מקום ביניהן. העיצוב דומה לזה של דגם ה-300 ובהשראת הטימקס החדש. שיווק הדגם החדש יתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית, והיצע צבעים כולל כחול ושני גוונים של אפור.
צילומים: יצרן
השאר תגובה